bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tuzak hocam bilmeyenler olabilir
geçen gün önüme öyle bir recapth çıktı valla yapamadım bir türlü microsoftunkiydi kartal bir yöne bakıyor sonra pikselli bir kartal koymuş sağı solu belli değil bir türlü yapamadım
Bana da denk geldi kendimi aptal gibi hissettim ağlayacaktım ya