bu tuzak hocam bilmeyenler olabilir

geçen gün önüme öyle bir recapth çıktı valla yapamadım bir türlü microsoftunkiydi kartal bir yöne bakıyor sonra pikselli bir kartal koymuş sağı solu belli değil bir türlü yapamadım
Bana da denk geldi kendimi aptal gibi hissettim ağlayacaktım ya