Daha fazlasını evde yemek yapmama rağmen harcıyorum (Günde 550 gram kırmızı et yiyorum spordan dolayı. Yumurtası supplementi derken..)

Bu arada uzunca bir dönem dışarıdan yemek yedim, korkunç paralar harcadım ama yapmak zorundaydım, yemek yapmaya harcayacağım zaman bana kalınca dışarıda yemeğe verdiğim paranın 10 katını falan kazanıyorum zaten. Ancak dışarıdan yemenin tek maliyeti para değil, sağlık ve ne kadar dikkat edersen et vücut yağlanıyor bu yüzden dışarıda yemeği bıraktım.

Yani kıssadan hisse, harcadığın paraya acımana gerek yok ama evde yemek yaparsan daha sağlıklı olur.