merhabalar ben ve eşim vodafoneluyuz
ve 1 ay sonra tarifelerimizin taahhütü bitiyor ve fiyatlar inanilmaz yüksek
suan kullandigim red 50gb -600₺
lakin bana en düşük 800₺ den başlatıyor ayni tarifeyi ve daha düşüğü yok
eşimde aynı şekilde
bu konuda yardımcı olabilecek var mi acaba ?