merhabalar ben ve eşim vodafoneluyuz

ve 1 ay sonra tarifelerimizin taahhütü bitiyor ve fiyatlar inanilmaz yüksek

suan kullandigim red 50gb -600₺
lakin bana en düşük 800₺ den başlatıyor ayni tarifeyi ve daha düşüğü yok

eşimde aynı şekilde

bu konuda yardımcı olabilecek var mi acaba ?