Context Window, yani sohbetin geçmişi büyüdükçe harcanan token de o miktarda artıyor hocam.

O yüzden limitiniz hemen bitiyor, siz bir mesaj attığınızda önceki tüm mesajları okuyor bu da kaynak harcanmasına sebep oluyor.