Az önce basit bit html sayfasını atıp bir kaç değişiklik yapmasını istedim, ikinci komutta limit bitti. Bazen saatlerce kullanıyorum, bazen iki komutta kredi bitiyor, çok kapsamlı bir şey yaptırsam anlayacağım ama limitler arasındaki dengesizliğe anlam veremiyorum. Tavsiyelere açığım.
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...ava128293.html hocam yardımcı olmak isterim