Eskiden bende her gün sipariş verirdim ama hem sağlık hem diyet hemde fiyatların artması sipariş miktarımı azalttı.
Özellikle bu sıcaklarda dışarıdan sipariş verdiğimde yemeği yapan ustanın temiz mi terli mi olup olmadığını düşünüp hep vazgeçiyorum : )
Burger , Döner zaten söylemiyorum , o sıcakta akşama kadar sıcakta terini damlatır . İğrenç.
Ocak başı tarzını direk kafadan siliyorum.
Geriye'de pek bir şey kalmıyor.
Fastfoot serin ortamda AVM gibi , ellerinde eldivenle olursa anca düşünürüm.
İlk defa 1-2 haftadır dışarıdan sipariş veremedim bu sebepden dolayı.