Aslında yemek yapmak güzel bir alışkanlık hatta bunun yanında pasta ve tatlı yapmayı da deneyebilirsiniz. Ama bunu acıkmadan önce planlayın işte atıyorum saat 10:00'da ya da 11:00 gibi artık alışkanlığınız nasılsa ona göre yapın. Soğan ve sarımsak seviyorsanız muhakkak kullanın ilk 2 3 yemek biraz eğreti olabilir ama sonra keyif almaya başlarsınız. Acıktım yav : )