FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemeğe ayda 45.000 TL verebiliyorsanız demek ki çok iyi para kazanıyorsunuz.
Çok iyi para kazanıyorsanız yiyin, afiyet olsun.
Hocam çok şükür kazanıyoruz ama bu artık alışkanlıktan ziyade farklı bir şeye verilmeye başladı.