Hetzner'de Nurnberg'de şu an VDS görünüyor ama sunucular çok geç oluşuyor ya da oluşmuyor. 20 dk'dır oluşmayı bekleyen sunucu var. Muhtemelen hata verecek.

FSN ile NBG arasında bi fark var mı?