Konu
Hetzner fena zam geldi
Dün, 10:12:43
#40
Ron
Hetzner'de Nurnberg'de şu an VDS görünüyor ama sunucular çok geç oluşuyor ya da oluşmuyor. 20 dk'dır oluşmayı bekleyen sunucu var. Muhtemelen hata verecek.
FSN ile NBG arasında bi fark var mı?