nasip olsada şurda 300 500k paylaşsak

1k yatmış onu da eklemiyim hayırlı olsun
nasip olur hocam ancak bu rakamlara ulaşan kesinleikle organik hitli site ile ulaşmıyor. Forumda 3-4 milyon kazananda var otomasyonla kazanıyor sorsanız hepsi organik derler.
Kimse garibanların kazanmasını istemez. Otomasyon ile kazanılıyormu diye sorsanız ilk verecekler cevap ban yersiniz. Ama kendileri yapıyor.
30-50 k adsense hesabı alıp 1-3 ay kasıyor aylık 300-400 k sonradan ban alsa da olur diyorlar. Bu sebeple piyasada adsense yok.
Yapay zekanın olduğu yerde yükske kazanç paylaşan kişileri görünce hiç mi sorgulamıyorsunuz siteler o kadar eskisi gibi popüler değil bu kadar kazanca aylık 50-60 milyon hit alması gerekiyorken nasıl olurda?
Aslında hepsi çok basit ama, maalesef doğruyu gösterdiğimizde de çamura maruz kalınıyoruz. Neyse buna da suç bulurlar. Herkese bol kazanç