Merhaba sabah bundan 20 dakika önce seslerle uyandık bağırışma kovalaşma arada kadın veya kızda vardı. Balkondan baktığımda 50-100 metre mesafe vardı, iki erkek birbirine kovaladığı ve birinin sürekli genellikle ağır bir şekilde konuştuğunu duydum muhtemelen sarhoş diye düşünüyorum. Sonra tekel bayinin şemsiyesini vs baya şey fırlatıldı. En son kadın ambulans çağırın vs diye bağirdi falan olay böyle baştan sona en az 10 dakikada sürdü ( kavga kovalama süreci ) ama herkes işe karışmamak için müdahale bile etmedi kız ambulansı arayın diyene kadar. Çok garip bir şekilde uyandık bugün bakalım hayırlısı umarım çocuk iyidir. Ülkemizde bu tarz kavga vs olaylarının azalması dualarımızla inşallah, Allah kimseyi birbirine düşermesin.