Merhaba aklımda uzun süredir olan fakat hayat koşuşturmacası ve başka işler yüzünden bir türlü tam adam akıllı öğrenemediğim video düzenleme işini öğrenmek istiyorum.Basit düzeyde Premiere Pro kullanabiliyorum öğrenme aşamasındayım.Daha çok Capcut kullanıyorum şu an mecburiyetten kolay olması sebebi ile ama Adobe Premiere Pro kesin öğreneceğim o cepte.Şu an basit düzeyde kesme biçme,ses boşlukları kesme,alt yazı ekleme,bazı geçişler gibi basit montaj videoları yapabiliyorum.Daha çok mizah amaçlı videolar üretmeyi daha çok seviyorum ama ses uyumlu oyun montajı,gezi montajı,yayın montajı gibi aklınıza gelebilecek diğer türleri de yapabilirim.Benim asıl sorum şu bu işte ortalama bu işten ne kadar kazanılıyor? Yeni başlayan ve ileri düzey farkları nelerdir? Bir sürü konu var ama para belirtilmiyor.İş almam lazım borçlarımdan dolayı alırken zaten belirteceğim ama mesela 50-60 dakika ham bir görüntü geldi bunu 5 10 veya 15 dakikalık bir video haline dönüştürmek için ne kadar ücret talep etmeliyim?Deneyimi olup en düşük ve yüksek genel piyasa ücretlerini söyleyebilirseniz sevinirim teşekkürler.