Selam olsun,

Bizim burada oldu.
Yani ne desem ne yazsam bilemedim.
İnsanlar silaha bu kadar kolay nasıl ulaşıyor, böyle önemsiz durumlarda bile bir aileyi yok etme durumuna nasıl geliyor, bu insanlar nasıl toplum içinde yaşıyor ve daha önemlisi buna toplumsal bir tepki neden olmuyor?

Toplum olarak bu olaya tepkimiz yok, yazık diyoruz kaydırıyoruz haberi.
Hepsi bu.

Sadece bu olayda sorgulanması gereken onlarca konu var ama kimsenin umurunda değil.
Ölene yazık, öldürene nefret ve sonraki haber.