Kapı gıcırdıyor diye silahla mı gidilir? Komşun gıcık birisi olabilir, haz etmiyor olabilirsin, kapısı gıcırdıyor olabilir. Ya git kavga et yapacağın işe de, ufak tefek arbede yaşa gerekirse silahla gidip öldürmek nedir? Ne yaşıyoruz biz?


Başka bir olay daha yaşanmış kapıların zillerini çalmış bir adam apartmanda ilk açan kişiyi de bıçaklamış?

Amerikadaki olaylara akıl sır erdiremiyordum. Polisin vur yetkisi olduğunu ve acımasız olduğunu biliyorlar, ama polisle bile çatışabiliyorlar, okul basıyorlar vs vs izah edilemeyecek olaylar oluyordu, ülkemiz de geri durur mu ?