falone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de de çıktı tansiyon, ilk kullandığım ilaç alerji de yaptı, belirli süre kullandıktan sonra tansiyonum stabil 12,7 lerde gidiyor
Daha önceden kaçtı hocam büyük mü küçük mü öyle ?