Her gün içiyordum bende çok fazla içiyordum alkol yasak değil ama şekerli alkollerden uzak durman gerekiyor bira örneğin birde normal kişiler gibi içmek gerekiyor

Çok zorda olsa artık sosyal içiciyim ayda 1-2 defa 4-5 kadeh içiyorum
Normalleşmek en iyisi anladım✨