FRD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun tam söylediğin durumu 9 ay önce yaşadım ve sürekli gözüm kararıyordu başım dönüyordu önemsemiyordum alkolden falan diye düşünüyordum sonra bende birgün tansiyon aleti aldım her ölçtüğümde min. 18/14 falan çıkıyordu kardiyolojiden randevu aldım sonra holter taktılar 24 saat çok uzun geçti her 30 dakikada ölçüyor çok uzun bir 24 saatti sonuç olarak hipertansiyon oldum sürekli atacand içiyorum 1-2 ay zor geçti ama 3. aydan sonra artık alıştım her şey normale döndü her insanda farklı olabiliyor

Normalde uzak durman gereken şeyleri söyleyeyim doktorda aynısı diyecektir
- Sigara içiyorsan bırak diyecek ben azaltım çok sigara içiyordum pc başında
- Streste tansiyonun en büyük sorunu psikolojik destekte aldım o bana çok iyi geldi (herhangi bir ilaç almadım)
- Kendimi çok kapatmıştım ilk zamanlar azda olsa yürüyüş yapmaya başladım
- Tuz'dan paket gıdalardan hazır fast-food tarzlardan hayatımdan çıkardım

Doktorun verdiği tüm testleri yaptır, eğer psikoloji olarak iyi hissetmezsen bir iki seans destek almanı önerim çünkü hepimiz insanız ve bazen bizi ne rahatsız ettiğini bilmiyoruz. Tansiyon korkulacak bir hastalık değil ama dikkat etmen gerekiyor zaten vücudun rahatladığını anladığın anda daha dikkat ediyorsun ilk zamanlar alışmak zor kafana takma yeter ilk zamanlar zor geçiyor ben tek yaşıyordum çok zorlanmıştım

Not: ecopirin ilacı kullanırsan bir yeri kesme ve çok dikkat etmen gerekiyor kan sulandırıcı olduğu için dikkat etmek gerekiyor. Ama ilaçları olabildiğinde mg düşük tut her ilacın olduğu gibi yan etkileri oluyor
Alkolü ne sıklıkla tüketiyordunuz ? Ben neredeyse her akşam 6-7 bira ya da 50 lik rakı içiyordum iki senedir.