Konu
Tansiyon sıkıntısııı
21-06-2026, 21:49:04
#29
Emreabi
30 yasımda bende beloc ve diderale başladım ancak onlar dusuruyor hocam. Öfke yok, kilo yok, stres yok, bunları hayattan cıkartmamız gerekiyor.