Geçmiş olsun. Hocam asıl tehlike küçük tansiyonunuzun yüksek olması.

18 yaşımda kan vermeye gittiğimde tansiyonumun yüksek olduğunu öğrendim 18-9 gibi bir şeydi, genetik teşhisi konuldu.
Kardiyolojide damarlara baktırdım sorun yoktu ve tansiyon ilacı kullanmaya başladım.
İlaç da kullanısam adeta bir çölyak hastası gibi dikkat ediyorum hayatta.

Sadece bilgi olarak paylaşmak istiyorum, bir arkadaşım yıllar önce benim gibi tansiyon problemi yaşamış, panikatağa bağlı olduğu anlaşılmış psikolog ile çözmüş durumu ve tansiyon normale dönmüş. Tekrar geçmiş olsun.
Ve naçizane, en az birkaç doktordan görüş alın.