2 veya 3 yıl önce yüksek tansiyonla doktora gittim çok yüksek ve sürekli olduğu için dil altı hapı vermek istedi. 86-90kg civarındaydım .Kesin kilo vermem gerektiğini düşündüm. ilaç tavsiye edenleri dinlemedim ve öğlen yemeklerini hayatımdan çıkardım. evde her gün mutlaka 15 dk ile 30dk arası spor yaptım. şu an 68-70 kiloyum . 1 veya 2 yıldır tansiyon derdim yok. hareket etmek iyi bir seçenek ancak doktor değiliz her insanın farklı bir sebebi olabilir.