İlk tansiyonumu ölçtüklerinde 240/120'ydi ve ya felç geçiriyorsun ya öldün haberin yok dediler de ben normal hiçbir şey yokmuş gibi hayatımı yaşıyordum, zerre kadar rahatsızlık vermiyordu da aynı şekilde devam etseydi ilerleyen yıllarda böbrekleri eline alıyorsun. Bir an önce dahiliye doktoru vs tansiyon ilaçlarına başla ve tansiyonu normal seviyelerde tut...
Ne kadar sürdü toparlanmanız yaşa kıyasla.