fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baktım şimdi 0 veriyor onda da.
Geçmiş olsun hocam annemde şeker var mesela bende yok seker ama annemde çıkan şeker oranı bende çıksa felç olurum ama annem için normal sizde de bu tarz bir durum olabilir