Michaell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıllık ilişkim var birbirimize çok değer veriyoruz aileler ile kendimiz tanıştık kısa sürede de aileleri tanıştıracağız.
Cevabı sokrates teee o zaman vermişti: "Karın iyiyse mutlu, kötüyse filozof olursun"