Güzel ama birkaç eksikler var tasarımsal ve sistemsel olarak (hizmetler butonu üstüne gelince buglu şekilde geliyor ekrana ve renkler beyaz ama başka renklerde hata var çok göz yoruyo benim fikrim dark tema gelebilir.