Hocam ben senin yaşındayken evim, arabam olsun sonra evlenecegim dedim.Hiçbiri olmadı 30 yaşında evlendim.Gelecekteki hiçbir planlamaya güvenerek hayatında büyük kararlar verme.Şimdi herşeyim var Allaha şükür.Ha 30 yaşına dönsem evlenirmiyim.Evlenmem 40 yaşına kadar.Hayatını yaşa, yurtdışına git farklı kültürlerle tanış.Sen hayatı yaşadıkça yaradanın tüm insanlara monte ettigi doganın kanunu devreye girecek.Kendini artık evlenmeye hazır hissedeceksin.Evlilik güzel birşey, hele çocugunun olması tamamen 2. bir hayat yaşıyorsun.Ama sana tavsiyem gez, toz, gör.Belki bu esnada kader arkadaşınlada tanışırsın.