Meselenin gerçek anlamda kapı gıcırtısı olmadigina eminim. Kıskançlık, haset vs gibi durumlar tetiklemistir. Muhakkak bu iş bu sebeple olmuştur. Şerefsiz bahane bulamayınca kapı gıcırtısı kisvesi altında adamı öldürmüştür. Ülkede eğitim sistemi otoban gibi olduğu için, memleketin gidisatida kötü oldugu için insanlarda anksiyete var. Kaygı var. Endişe var. Toplumun çoğunda endişe ve kaygı olduğu için insan beyni çok farklı çalışmaya başlıyor ve sergiledigi tavırlar tamamen degisiyor. Şu dönemde Melek diye tabir ettiğimiz insanlar dahi çok kötü suçlar isleyebiliyor. Ekonomik kriz, sosyal anksiyete bunları tetikliyor. İnsanlar ülke yönetiminin farkında içten içe kaldiramiyor bu durumu bu sebeple öfke patlamaları normal.