Az önce gördüm, bir kapı gıcırtısı yüzünden çoluğa çocuğa küfür edip birde adamı öldürdü. Adamın çocuğu ve eşide orda hala ateş etmeye devam ediyor. Ölen adamın eşi ve çocuğuda yaralanmış hatta sosyal medyadaki yorumlarda eşinin öldüğüde söyleniyor. Katilin aileside adam kan kaybından ölürken hala kapıyı niye yaptırmadınız diye çemkiriyor.
Şu adam ortalama 6-15 yıl yatıp çıkacak ömrü olursa, bu ve bunun gibi ülkemizde çok sorunlu tip insan var kavga çıkarmaya ve birilerine zarar vermeye yer arayan patlamaya hazır canlı bomba bunlar.
Çocuk baba baba diye sesleniyor videoda içim parçalandı.
https://www.sabah.com.tr/yasam/kapi-...ndurdu-7607581
Yönetim değişince bir şeyler bekliyorum, o zamana değin devam . . .