Lucifer dizisi aklıma geldi: "Beni karıştırma . . ." diyordu. Diyebileceğim bir şey yok, herkesin kendine özgü fikirleri var, ancak fikirden ziyade asıl temelde sarsılmaz bir inanç durumu söz konusu oluyor, yoksa şeytanın varlığını net bir şekilde kanıtlamanız imkansız, çok çok hurafeler, kulaktan dolma bilgiler, gördüm ayağına yatan şahsiyetler vs. vs. yani bu olayın sonu yok diyebiliriz, 8 milyar insan var, sizler düşünün.