Konu
Bartın da yaşayan arkadaşlar
21-06-2026, 16:35:19
#2
eagleclawx
Hocam güzelcehisar çok güzel bende hep giderim karabüklüyüm genelde temmuzun ortasında gidiyorum , çok temiz ve çarşaf gibi oluyor