Forumda Kırıkkaleli çok kişi var hatta Kırıkkaleli olmayıp Kırıkkale Üniversitesinde okuyan çok kişi var.

Konuyu güncelliyorum şu anda Kırıkkale kent lokantası 4 yemek tabilot ücreti 100 TL
17 yıldır forumdayım. İlk defa bu hafta Kırıkkale'li 2 kişiye rastladım forumda şaşırıyorum.
Açıldığını duymuştum fakat gitmek nasip olmadı, güzel bir hizmet umarım çoğu belediyeye örnek olur.