Analog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şeytan insanın kendisidir. iyi ya da kötü insan yoktur. size maddi/manevi faydası/zararı olan insan vardır. faydası olan iyi zararı olan kötü, zararı büyük olan ise şeytanlaştırıyor.
Buna imzamı atıyorum ve ekliyorum;insan kendi vicdanını rahatlatmak için suçu başkasına atmak istiyor. Eğer böyle bir durumda başka bir insan var ise onu suçluyor fakat bazı durumlarda suçun kendinde olduğunu net olarak biliyor. Böyle durumda ise şeytan diye bir varlığa suçu yüklüyor.