herkese merhabalar arkadaşlar ;

Daha önce amerika vize mülakatına giren arkadaşlar konumu aydınlatırsa sevinirim.
Mülakat süreci nasıl geçiyor ? Mülakatta ne konuşup ne konuşmamak gerekir ?