ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk girişimdi hocam sınava değil de gençlerin geleceği tek bir sınava bağlı ya üzen de o insan daha sınava girmeden ağlayanları, nefes darlığı vs. çekenleri görünce üzülüyor hepsinde bi kaygı…


Ciddi misiniz hocam yoksa şaka mı?


2 önümde olan arkadaş 3 şekeri de tam odaklandığım anda kırarak yedi dağıttı tüm dikkati


İlk defa girdim hocam heyecan, stres hepsini bir arada yaşayınca hepsi gidiyor kafadan…


Cevapları hiç hatırlamıyorum hocam 😢
3. girişimdi hocam ondan çok rahattım. Elbette iyi ile kötüyü ayırt etmek için bir eleme yapılmalı fakat bu şekilde olması ne kadar doğru onu bilemiyorum.