osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bilmiyormuşum demek ki,
Ben de idda ettiğinizi söylemedim, sadece çalışan halini görmediğimizi söyledim.
yapabildiklerinin bazıları ile fiyat bilgisini de dm den atrsanız ben de öğrenmiş olurum.
!
Hocam ilgili yazılımı şahsım da teyit ettim 2 arkadaş daha teyit etmiş gerçekten promptıunu reddetmeden cevaplıyor ve baya da teknik olarak cevaplıyor. Eğer ilginiz olursa taylan abiye pm atabilirsin,reklamını yapmıyorum. Kendisine bir kaç prompt iletebilirsin örneğin şunları sorar mısın diye kendisi sana cevabını iletir referans sunar. İlgili arkadaşlarda bilgi vermek istemiş kimsenin reklam niyeti veya sizin aleyhinize yorum atma amacıyla bir amacı yok teşekkürler