Hocam tuhaf ama böyle uzun bir provizyona ben de denk gelmiştim, firmanın birinden bir ürün aldım, yanlış yolladılar, iade edince aylarca provizyonda tutmuşlardı, sonra iptal ettiler ama beklemek can sıkıcıydı.