Bursa'da olmamasının sebebi Uludağ diye görmüştüm bir yerden.
Coğrafi konumu nedeniyle şehir merkezine yolcu uçağı inişleri zor olduğundan, yenişehirde'ki havalimanı kullanılıyor orasıda 50 km gibi dışarıda.
Yani oraya gidene kadar Sabiha Gökçeni tercih ediyorlar