MaNaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanıyorum hocam fakat dediğiniz gibi bir durum yok. Sadece referansınızla kart aldığınız kişiye %20 civarında indirim uyguluyor. En azından bizde o şekilde
her girişte mi %20 civaro indirim uyguluyor? Yoksa kartı alma ücreti mi var? ona mı indirim uyguluyor?