Araştırdığım kadarıyla bu kartı şirketler çalışanlarına veriyormuş. Çalışanlar da 1 kişiyi referans olarak gösterip üye yapabiliyormuş. Yardımcı olabilecek varsa bana pm atabilir mi?
Ben kullanıyorum hocam fakat dediğiniz gibi bir durum yok. Sadece referansınızla kart aldığınız kişiye %20 civarında indirim uyguluyor. En azından bizde o şekilde