Ranthiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turknet'ten x firmaya geçiş yaptım diyelim, xDSL numarasını girerek. Turknet tarafındaki hizmet otomatik iptal oluyor mu yoksa Turknet tarafına bilgi vermem gerekiyor mu hizmeti manuel mi iptal edeceğim nasıl oluyor? Varmı daha önce geçiş yapan?
xDSL numarasını verdikten sonra geçiş sürecinin tamamını başvurduğunuz firma hallediyor. Sizin ekstra bir işlem yapmanız gerekmiyor. Bu arada Gibir kullanıyorum ve memnunum. ancak oraya da zam geleceğini düşünüyorum. Yine de yaklaşık 3 ay kadar sabit fiyattan rahat edebilirsiniz.

Referans kodu ihtiyacınız olursa iletebilirim Gibirnet için.