çok büyük xmller genelde tarayıcıda açılmaz tarayıcıyı kilitler eğer boyutu çok büyükse online görüntüleyiciler de açamazlar en iyisi emeditör gibi programlar kullanmak sol üstten aç deyin boşluk kısmına url yapıştırın yandan da xml seçin canlı xml i çekecektir, kapatıp 10dk sonra tekrar açarsanız yine son halini çekecektir