o zaman uzak durayım hocam. gerçi .nette kendilerine yönlendirilmiş falan ama boşta.
Hocam adwops hocamız da yazmış mesela markaya göre değişir. Daha önce çalıltığımız gayrimenkul firmaları vardı, domainlerle beraber marka patenetlerini de kapatıyorduk kurumsal olduğu için. Orhankiris hocamız da yanıtlamış konuyu, marka sizin hizmet alanınızda tescilliyse hiç girmeyin gerek yok.
Marka büyükse ya da işini ciddiye alıyors yine girmeyin derim, ama ufak tefek klasik açılan sitelerden falansa böyle denenebilir de ne kazandıracağı önemli durduk yere de uğraşmaya gerek yok, zaten çok kazandırcak olsa domainleri kapatırlardı, ben bazı markalara bakıyorum komple kapatıyorlar domainleri, benim verdiğim örnekteki gibi marka patentlerini de alabiliyorlar