Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bizden olsun diye hesap verip reklamı kaçırdın ya , her lisans konusuna spam yapar gibi yorum yazsanda faydasız

Reklamın iyisi kötüsü olmaz bakın hocam vakit ayırıp cevap dahi yazdınız