Hocam bu netcup nasıl bir firma
Destek falan var mı.
1.5 yıldır kullanıyorum 1-2 defa destek talebinde bulundum , bir tanesi benim hatam di kampanya sadece Almanya sunucularinda varmış ben ABD için acacaktim yanlış anlamışım yinede ilerleyen zamanda bir fatura sildiler iyi niyet gösterip,diğer firmalarda varmı bilmiyorum 1-2 dakika da sunucu yedeği alıp istediğin an yine bir kaç dakika da geri yükleme yapabiliyorsun bu özelliğini çok seviyorum defalarca sistemi cokertmistim 🙂, 10-15 yıl önce TR firmalardan vps alırdım hep sorun yaşardık sitelerim açık mi diye bakardım şimdi unuttum . NVME disk ve dedicated CPU performansı çok iyi AMD işlemcileri yeni nesil ve performanslı , kısaca ben memnunum 9.5€ 4cpu 8gb ram 256hdd kullaniyorum