Hepinize çoook teşekkür ederim.
İnşallah uygulama bugün - yarın bitecek SQLite kullanacağız, sunucusuz kabul alır gibi geliyor.
14 kişi olarak forumdan ve akrabalardan destek alırım gibi.
Test sürecinde bu 14 kişi sadece uygulamaya gir-çık mı yapacak yoksa başka bir şey mi?
Hocam 12 kişi lazım ancak garanti olması için 15+ kişi bulmanız daha iyi olur bu kişiler 14 gün boyunca telefondan hiçbir şekilde uygulamayı silmemeli ve en az haftada 1 kez girmesi (mümkünse bi süre kullanması) gerekiyor aksi halde 14 günlük sürecinizin sonunda sorun yaşıyabilirsiniz