StyLechiLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle aracınız hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin.

Gördüğüm kadarıyla yaklaşık 6 aydır kullanıyorsunuz bende togg t10x V2 uzun menzil almayı düşünüyorum deneyimlerinizi aktarırmısınız.
Bir
Teşekkürler hocam benimki kısa menzildi. Bu yüzden sadece menziil konusunda memnun değilim uzun yola çıkamadım hiç 2. bir arabam olduğu için bu bana sorun olmadı ama tek araba olacaksa özellikle bayram attilde vs kısa menzille sıkıntı oluyor. Onun dışında aracın konforundan, sürüşünden yol tutuşundan vs aşırı memnunum lüks bir araba olarak hissettiriyor. Çok fazla yazılımsal sorunlar dile getiriliyor ama bende çok fazla olmadı bunlar olanları da rest atıyosun düzeliyor yani aslında arabanın geneldesorunları yazılımsal oluyor ve rest atarak çoğu düzeliyor. Kronik bir kaç sorunu var onun içinde sürekli güncelleme geliyor güncellemelerle çözmeye çalışıyolar. Biraz büyük araba park ederken ilk başlarda sorun yaşadım bu kadar büyük araba kullanmadığım için ama zamanla alıştım.