masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam evet öyle olmuş yorumları bu kadar sert beklemiyordum açıkcası ancak benim başka şansım yoktu sıfır araba almak istiyorsam tek çarem buydu çünkü nakit 2 milyon verecek durumum yok olsa zaten başka bir araba düşünürdüm. 1 milyon faizsiz krediyi de hiç bir araba markası vermiyor malesef
Hocam öncelikle aracınız hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin.

Gördüğüm kadarıyla yaklaşık 6 aydır kullanıyorsunuz bende togg t10x V2 uzun menzil almayı düşünüyorum deneyimlerinizi aktarırmısınız.