Bu değer kaybının bedelini sigorta şirketi mi karşılıyor yoksa çarpan kişinin şahsi ödemesi mi gerekiyor?
sigorta ödüyor, belli olduktan sonra 1 gün içinde yatıyor
Hocam, ben de kendim başvurdum. 17 bin TL verdiler. Avukatlar, sistemde 29 bin TL görünüyor, diyorlardı. e-Devlet'teki hasar dosyasına ve her yere baktım, değer kaybının net bir rakamı yok. Siz neye göre istediniz?
bir yerde yazmıyor hocam, avukatlarla görüştüm 5 6 kere hepsi 50 70 bin arası alırsın dediler %20 bizim dediler, bende gittim 100 bin istedim 97 bin yatırdılar avukat vs olmadıgı icin hepsi bana kaldi