Güzel düşünceli bir yaklaşım sergilemişsiniz. Para yoksa hizmette yok anlayışından uzak, tam anlamıyla basiretli tüccar tavrınız çok hoşuma gitti. Uzun vadede bunu kıymeti billinecektir. Başarılar dilerim.