Zoratenin olması lazım 6 ay kiş döneminde ben kullandım kan değerleri iyiyse doktoruna sor verir zaten sana yüzde yüz cildin iyi değil şuan mükemmel yapıyor cildi
cildim iyi değil evet hep iz olarak kaldı işte :/ onu aıle hekımı dısında alamıyormuyuz aıle hekımı yazınca ucretımı düşüyor nasu oluyor