Konu
Araç Değer Kaybı Başvurusunu Avukatsız Yaptım | Sonuclandı
17-06-2026, 23:39:01
#29
niks
Hocam, ben de kendim başvurdum. 17 bin TL verdiler. Avukatlar, sistemde 29 bin TL görünüyor, diyorlardı. e-Devlet'teki hasar dosyasına ve her yere baktım, değer kaybının net bir rakamı yok. Siz neye göre istediniz?